woensdag 23 oktober 2024

Afvalupdate

 Resultaat 

Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik vanmorgen ben vergeten te wegen, maar vorige week had ik me wel gewogen en was 3,6 kilo afgevallen in 3 weken tijd. Hierdoor ben ik nu niet meer obees, maar heb gewoon overgewicht. In totaal ben ik 16,3 kilo afgevallen tot nu toe.


Eten

Met eten gaat het nog steeds niet 100% goed, ik ben sneller misselijk dan ik voorheen was. Hierdoor eet ik automatisch kleinere porties, wat natuurlijk wel weer goed is voor het afvallen. Ik hoef hierdoor iets minder op te letten met af en toe een snackje. Vorige week haalde ik bijvoorbeeld een Cinnabon, die normaal gesproken helemaal op zou gaan, maar nu ben ik na een halve al vol. Dat soort dingen schelen toch wel erg. 


Beweging

Qua beweging gaat het heel erg goed. Gemiddeld loop ik rond de 7.000 stappen per dag, maar er zitten ook uitschieters tussen van 15.000 stappen. 


Stress

Ook qua stress gaat het best goed. Ondanks de gezondheidssituatie van onze ouders gaat het toch best goed. Ik wandel veel en daar haal ik veel rust uit. 

1 opmerking:

  1. Ruim 16 kilo, wat een goed resultaat, het mag gezegd worden! Eten gaat soms even met vallen en opstaan. Straf jezelf niet als het een keer niet lukt, maar pak het de volgende maaltijd of dag weer op.
    Al met al ben je gewoon heel goed bezig en vind ik het best een mijlpaal.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)