zondag 16 juni 2024

Vaderdag 2024

 Vandaag is het Vaderdag. Een dag om Sander in het zonnetje te zetten. Op school hadden de kinderen een mooie tekening gemaakt voor Vaderdag. Daarnaast had ik ook een booknook voor Sander gekocht (niet deze specifiek, maar dan hebben jullie een beetje een beeld wat het inhoudt!). Voorlopig is Sander dus lekker bezig met priegelen. Hij moet alleen al ruim 50 boekjes in elkaar knutselen. Ik doe het hem niet na moet ik eerlijk bekennen.


We gaan straks ook nog gezellig samen pannenkoeken lunchen voor Vaderdag. De rest van de dag houden we een beetje rustig, want ik heb nog steeds enigszins last van overprikkeling van de drukte van de afgelopen week. Vrijdag had ik ook nog meegelopen met de avondvierdaagse, dus kwamen er ook weer veel prikkels bij. Toch voel ik me elke dag weer een stukje beter, dus dat is heel fijn. 😊


1 opmerking:

  1. Jullie vaderdag klinkt gezellig, niet 'over the top' maar wel wat leuks doen met elkaar. Ik heb na de kleuterschool nooit meer wat gedaan aan vaderdag. Mijn ouders hadden er zelf niets mee en vonden het niet nodig dat wij, de kinderen, iets deden. Dus geen bezoekjes en cadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)