zondag 21 juli 2024

De eerste vakantieweek

De eerste vakantieweek zit er alweer op. Het was een beetje een gek weekje, omdat mijn vader de eerste dagen in het ziekenhuis lag. Gelukkig is hij nu weer thuis! 

Maandag zijn Tobias en ik naar de bieb geweest en heeft er 's middags een vriendje bij Tobias gespeeld. Ik heb die middag grotendeels op de bank onder een dekentje gelegen, ik was een beetje op van de emoties van mijn vader die in het ziekenhuis lag. Het heeft me wel goed gedaan.

Dinsdag moesten we naar de orthodontist, waar ik deze blogpost al over had geschreven. Ook kwam er een monteur langs om de laatste hand te leggen aan het glasvezelnetwerk. Ik moet eerlijk toegeven: het is toch wel lekker om wat sneller internet te hebben. 😅

Woensdag zijn we een taartje wezen eten bij mijn ouders omdat mijn vader toen weer thuis was gekomen. De rest van de dag hebben we lekker rustig aan gedaan. Tobias heeft ook nog geholpen met koken 's avonds. 

Donderdag gingen we 's ochtends naar de markt om snoepjes te halen en zijn we 's middags naar een snackbar gefietst voor een ijsje. Deze snackbar is wat verder weg, maar het is de enige in de buurt waar ze nog ouderwets je softijs in warme chocolade dopen. Dat vind ik zo lekker, dus daar rijden we met plezier even een stukje voor om. 




Vrijdag gingen we lekker eten bij Happy Italy en daarna naar Inside Out 2 - een erg leuke film die ik zeker kan aanraden met iets oudere kinderen.




Zaterdag hebben Sander en Tobias geholpen om het huis van mijn oma leeg te halen, want die is verhuisd naar een verzorgingstehuis. 's Middags waren we eigenlijk allemaal erg moe van de warmte, dus hebben we lekker rustig aan gedaan. 

Zondag zijn Tobias en Sander nog wezen glowgolven. Ik was even thuis gebleven om energie bij te tanken voor de tweede vakantieweek. 

Het gekke is: als ik terugdenk aan deze week dan denk ik vooral dat ik niet veel met Tobias heb gedaan en voel me dan schuldig. Maar als ik het allemaal op een rijtje zet, dan valt dat eigenlijk allemaal wel mee en hebben we genoeg gedaan om er een geslaagde week van te maken. Hopelijk is de volgende vakantieweek ook weer lekker gevuld. 

1 opmerking:

  1. Als ik het zo lees heb je een heerlijke week gehad, en Tobias ook! Fijn dat je vader weer thuis is!

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)