woensdag 6 mei 2015

Verkoopchallenge deel 5: het verhaal van de loopwagen

Vandaag is het weer tijd om iets op Marktplaats te zetten. Het werd Tobias' loopwagen!!

Al vanaf ongeveer 10 maanden liep Tobias langs de rand van de tafel en de bank, maar tot onze verbazing duurde het vervolgens erg lang voor hij echt los ging lopen. Hij wilde het wel heel graag, maar hij leek het niet te durven. Daarom kreeg hij voor zijn verjaardag een wheelybug van mijn schoonmoeder. Hier leek hij alleen vrij weinig aan te vinden (inmiddels wél, gelukkig!), dus besloten mijn ouders om er nóg een loopwagen tegenaan te gooien....

Deze loopwagen viel wél in de smaak. Nadat hij in elkaar was gezet racete Tobias direct de hele kamer door.... Om vervolgens zo'n 5 minuten later zijn eerste stapje los te zetten!! Ironisch, niet? ;)

Maargoed, de loopwagen heeft hij hierna nooit meer aangeraakt. Toen hij eenmaal begreep hoe hij moest lopen had hij direct de smaak heel goed te pakken en liep de volgende dag al een paar stappen achter elkaar en nog een week later was het zowat helemaal afgelopen met kruipen!! Dus ja, die loopwagen heeft hij nooit meer gebruikt!

Daarom heb ik nu dan maar besloten om hem op Marktplaats te zetten.... Klik hier voor de advertentie!


5 opmerkingen:

  1. Dacht dat je anoniem wou blijven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tsja, inmiddels kunnen mensen toch wel 1 en 1 bij elkaar optellen waar wij wonen, aangezien onze C1000 vrij groot in het nieuws is geweest hier in de regio ;) Dus ik maak me er niet te druk meer om...

      Verwijderen
  2. Hilarisch verhaal! Helaas voor jou.. ik heb geen loopwagen nodig ;)
    Tip: Als ik spullen van de kids verkoop krijgen zij ook het geld op hun spaarrekening gestort.. voor later!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb altijd een beetje moeite om spullen te verkopen die ik van mijn ouders heb gehad. Zoon kreeg twee hele mooie stoeltjes van ze. Eentje toen hij een werd en een toen hij vier was. Hij is nu bijna 16 en het stoeltje hebben we vorige week weggedaan. Was echt op ook omdat dochter er flink gebruik van heeft gemaakt. Heb het met pijn in mijn hart weggedaan. Stom he. Het tweede stoeltje hebben we nog want groter en daar past dochter nog in.
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet stom hoor... Ik heb dat ook vaak. Maar in dit geval kwam mijn moeder er eigenlijk zelf mee, dat ik hem wel kon verkopen. Want hij heeft er niks meer aan....

      Verwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)