zaterdag 7 september 2024

Een nieuwe bril uitgekozen

 Het is gelukt, ik heb een nieuwe bril gevonden. Er waren nog meer opties dan ik al dacht merkte ik al uit jullie reacties, dus de enige manier om een keuze te maken is toch langsgaan! Het is altijd een beetje lastig om er een mooie foto van te maken zo midden in de winkel maar dit is hem geworden:



Mijn sterkte is ook gemeten, hier bleek geen verschil in te zitten, dus ik kon mijn oude zonnebril gewoon blijven gebruiken. Dat vind ik heel fijn. Wel ga ik een overzet-zonnebril erbij kopen voor in de auto, zodat ik daar ook altijd een zonnebril bij de hand heb. 


Omdat ik geen tweede bril gratis wilde kreeg ik 60 euro korting op de eerste bril. Dat is natuurlijk ook nog eens mooi meegenomen 😁


Past dit in de no spend maand die ik me had voorgenomen? Eigenlijk niet. Maar ik had toch echt een nieuwe bril nodig, want met zo'n scheve bril blijven lopen is ook niks!

5 opmerkingen:

  1. Ik vind zo’n no spend maand onzin. Je moet gewoon die dingen kunnen kopen die je nodig hebt. Als je nu een mooie jas in de aanbieding ziet, die je nodig hebt, ben je gek als je hem nu niet koopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke bril! Staat je goed.
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Staat je goed. Niet te zwaar, maar net wel de mooie wenkbrauwlijn geaccentueerd.

      Verwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)