maandag 30 maart 2020

Week 4 - no eating out

Dit was de laatste week van onze challenge. Het is deze week eigenlijk prima gegaan. Zoals ook wel te verwachten was natuurlijk, aangezien alle restaurants en andere eetgelegenheden dicht waren.

Om bedrijven te steunen die het moeilijk hebben, hebben we deze week groentes en fruit besteld bij iemand die normaal gesproken zijn producten op de markt zou verkopen. We kregen een flinke doos vol met allerlei lekkers:


Vooral qua fruit was het één groot feest; meestal heb ik maar 2 soorten fruit tegelijk in huis, omdat ik bang ben dat het anders niet op gaat. Maar ik heb nu wel gemerkt dat er veel meer fruit wordt gegeten als er meer keuze is, dus ik denk dat ik dat er voorlopig wel even in hou.



Nu is de challenge dus achter de rug. We hebben er geen geld mee bespaard, maar het geld dat we hebben uitgespaard heb ik geinvesteerd in wat meer voorraad (nee, geen toiletpapier ;) ). Wel een bijkomend voordeel: zowel Sander als ik zijn 2 kilo kwijtgeraakt deze maand. 

1 opmerking:

  1. Wat ziet dat er gezond en vrolijk uit! En wat opvallend dat jullie maar liefst 2 kilo zijn afgevallen zeg. Uit eten gaan lijkt dus toch dikker te maken...

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)