maandag 16 september 2024

Moulin Rouge

 Afgelopen weekend ben ik met mijn moeder en mijn zus bij de musical Moulin Rouge geweest. Het was echt in één woord geweldig. Alles klopte: de muziek, het decor, de dans, het acteren.... Alles was gewoon zo onwijs goed. Ik werd helemaal meegesleept in het verhaal. 👌


Wij zaten trouwens op de 14e rij, echt perfecte plekken ook. Niet té dicht op het podium maar wel dichtbij genoeg om alles goed te kunnen zien en mee te kunnen maken. Ik wil eigenlijk nog een keer gaan met Sander en dan zou ik zo weer diezelfde stoelen boeken. 


Na afloop was ik wel een beetje op van alle prikkels van de musical en vooral ook van het openbaar vervoer waarmee we naar de musical waren gegaan. De afgelopen dagen heb ik daarom even geen blogposts geschreven. Maar nu ben ik er weer (hoop ik!) 


Houden jullie van musicals? 

3 opmerkingen:

  1. Ja vroeger al met mijn ouders in Amsterdam naar heel veel geweest, maar dat waren waarschijnlijk iets anders dan tegenwoordig die veel sneller en drukker zijn.
    Maar nu niet meer, partner houdt er niet zo van en theaters zijn ook te ver weg. En heel lang van tevoren reserveren hou ik ook niet van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, absoluut niet! Maar ik snap wel dat mensen er wél veel plezier aan beleven. Gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou zeker van musicals en toneel, al ga ik eigenlijk veel te weinig. Moulin Rouge klinkt heel leuk. Ik ga me er eens in verdiepen!
    In jouw situatie begrijp ik niet dat je zoveel met het OV doet als dat zoveel prikkels geeft. Ik vind het heerlijk om juist zoveel mogelijk met de auto te doen. In m'n eigen bubbel met een luisterboek, muziek of gewoon stilte.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)