woensdag 9 oktober 2024

Afvalupdate

 Vandaag plaats ik even een ander soort afval update dan anders. Ik ben de afgelopen twee weken namelijk niet echt bezig geweest met afvallen, maar vooral met ziek zijn. Eerst een blaasontsteking, daarna verkouden en daarna weer een blaasontsteking, waardoor ik momenteel dus bezig ben met een antibioticakuurtje. 


Door de antibiotica word ik heel erg misselijk en lukt het me gewoon niet om bijvoorbeeld brood te eten. Hierdoor eet ik voor het ontbijt bijvoorbeeld maar een halve boterham. Ik probeer dan wel wat dingetjes te eten die ik extra lekker vind, zodat ik toch wat naar binnen krijg. 


Ik ben ook erg moe de laatste tijd - desondanks loop ik elke dag nog minimaal 6.000 stappen! 


Maargoed, hierdoor gaat mijn gewicht momenteel alle kanten op en heb ik besloten om even wat minder erop te focussen. Hopelijk over 2 weken weer een normale update 😊

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)