woensdag 22 mei 2024

Reclames in mijn blog

 Ik zag net dat er opeens reclames in mijn blogposts staan, dus tussen de tekst die ik zelf heb geschreven 😓 Ik wilde even laten weten dat ik dit niet zelf zo heb ingesteld, maar dat Google dit opeens heeft gedaan. Ik ben nog aan het uitzoeken hoe ik dit er tussenuit kan halen. Het lijkt me namelijk niet prettig voor de leesbaarheid van mijn blog en ik vind het ook heel lelijk staan.


Ik hoop dat jullie er niet teveel hinder van ondervinden en ik ga er zo snel mogelijk mee aan de slag om dit terug te brengen naar hoe mijn blog er eerst uitzag, met een advertentieruime in de zijbalk en onder de blogpostst. Dit vind ik namelijk wel voldoende reclame-uitingen op mijn blog! Helemaal weghalen doe ik niet, omdat ik hier toch een klein zakcentje mee bijverdien. Het is geen vetpot, maar levert toch wel een leuk bedragje op aan het eind van het jaar. Maar het is niet de bedoeling dat het zo prominent in beeld staat. 


Voorlopig, zo lang ik het niet heb kunnen oplossen, kun je de advertenties rechtsboven met het kruisje wegklikken. Maar als het goed is, is het nu opgelost. Mocht iemand nog advertenties in mijn blogposts zien, laat het dan zeker even weten, want ik vind het zelf ook altijd heel irritant bij andere blogs. 

5 opmerkingen:

  1. Ik lees op laptop en zie de reclame links staan, niet tussen je tekst, ook bij vorige posts niet.
    Ja het is heel vervelend tussendoor, daarom ben ik ook echt opgehouden met lezen bij Huisvlijt, daar stonden er soms wel 5-8 tussendoor en had je soms geen idee waar je veer kon lezen. En dan is het niet leuk meer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat had ik ook bij huisvlijt, te veel reclame en telkens hierdoor moeten scrollen, veel te veel gedoe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ben altijd zo blij te lezen dat ik niet de enige ben die het zat was.

      Verwijderen
  3. Ik heb een advertentieblokker, dus ik zie helemaal geen advertenties. Als mensen het zat zijn, kan ik dat aanraden aan hen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. welke gebruik je want adblock heb ik wel geprobeerd maar dan zie ik alsnog blokken maar die de reclame die erbij hoort, dus dat schiet niet op

      Verwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)