zondag 24 januari 2016

Weekmenu voor week 4

Straks ga ik weer even een paar uurtjes werken, maar ik heb nu alvast een weekmenu gemaakt voor komende week.

Afgelopen week ging het best goed met het weekmenu. We hebben ons 6 dagen netjes aan het menu gehouden. De zevende dag ging even niet zo goed, omdat ik er geen rekening mee had gehouden dat ik ´s avonds moest werken, waardoor het niet helemaal lekker liep. Maargoed. Die maaltijd schuiven we dan weer door naar deze week.

Maandag: risotto met tuinbonen en worteltjes

Dinsdag: pasta met tomatensaus en groentes

Woensdag: nasi

Donderdag: pasta met 3x tomaten - recept

Vrijdag: eten bij mijn ouders

Zaterdag: vegetarische goulashsoep van Zuinigaan

Zondag: patat met een vegetarische hamburger en salade


De vegetarische goulashsoep staat ook weer op het programma!! Ik vond het vorige keer zó lekker! Voor wat variatie doe ik er deze keer geen witte bonen in tomatensaus doorheen, maar een potje Mexicaanse bonenschotel van Hak. Ik ben benieuwd of dit ook lekker is... :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)