vrijdag 23 oktober 2015

Een oud wijf....

Over iets meer dan een maand word ik 30! En ze zeggen je bent zo oud als je jezelf voelt, maar sinds ik werk voel ik me eerlijk gezegd best wel oud, want:

  • Ik was zo´n beetje de enige die zich nog echt kon herinneren dat je vroeger niet kon worden gebeld als je op internet zat.... En dus ook de enige die dit geluidje kende:

  • Niemand in mijn groepje (behalve ik!) heeft echt intensief een discman gebruikt!
  • Ik herinner me zelfs de periode nog dat er DOS op de computer stond ipv Windows ;)
  • Een hoop van de huidige ontwikkelingen op gadgetgebied zijn gewoon compleet langs me heengegaan.
Vroeger snapte ik nooit waarom oude mensen niet met nieuwerwetse producten om kunnen gaan.... Zo moeilijk is het toch niet?! :P Maar ik merk dus dat het "aftakel-proces" wat dat betreft al begonnen is! Ik snap al die dingen lang niet zo snel als mijn jongere collega´s. 

Maar ach, boeiend.... Ik heb al wel 5 jaar klantenservice ervaring, dus misschien weet ik niet alles over de NAS, maar ik weet wél hoe ik een boze klant weer rustig kan krijgen... En dat is gelukkig ook wat waard! :)


5 opmerkingen:

  1. Hahaha ik herken het hoor! Op een diskette spelletjes spelen, intrede van de discman! Helemaal geweldig! Zelf je cd's kunnen branden.

    Ik blijf nog even 29, maar volgend jaar ben ik ook 30.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha. En het wordt alleen maar erger....ik ben vijftig en zeer computer en gadgetvaardig dacht ik zelf. Had als puberella een commadore en programmeerde mijn eigen spelletjes, jaja oma vertelt. Nu trekken mijn kinderen als niet oplet mijn telofoon of ipad uit mijn handen, tikkerdetik, kijk ma dit is veel handiger....en ik heb geeeeeen idee wat ze aan het doen zijn en was me niet bewust dat ik een hulpvraag had.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal mijn leeftijd hier niet zeggen, maar ik vind 30 nog piepjong hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zegt misschien ook wel wat over je baas. Ze willen alleen maar jonge mensen aan het werk hebben, terwijl er ook genoeg 30+ mensen zonder werk zitten en dit best wel zouden willen doen en mss hierdoor geen kans hebben. Alles valt te leren tenslotte in jullie branche. En 30+ hebben ook wel interesse in deze baan, verwacht ik.

    groetjes
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb niet het idee dat ze op leeftijd discrimineren hoor :) Alleen is het wel een functie waarbij je vrij flexibel moet zijn. Soms avonden of weekenden werken.... Niet iedereen zit daarop te wachten. En studenten vinden het vaak juist heerlijk, omdat ze met die onregelmatige tijden juist ook heel goed kunnen combineren met hun studie. :)

      Verwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)