zondag 27 januari 2019

In de lappenmand

Het was alweer even geleden dat jullie iets van me hebben gehoord. Nadat Tobias en ik op dinsdag een superleuke dag hadden dankzij de sneeuw, zijn we helaas allebei ziek geworden. Zelf voelde ik me eigenlijk daarvoor ook al niet lekker, maar had op dinsdag een opleving en ben toen toch te snel weer van start gegaan. Tobias was vanaf woensdagmiddag al uit zijn hummetje; op donderdagochtend had hij koorts en viel dus direct ook op zijn plaats waarom hij woensdag zo chagrijnig was. De afgelopen dagen heeft hij dus veel op de bank gelegen en TV gekeken. Dat hoort er een beetje bij als je ziek bent.



Gelukkig knappen Tobias en ik weer aardig op inmiddels, dus ik hoop de komende dagen weer wat vaker te kunnen posten. Helaas is Sander vandaag dan weer ziek onder de wol gekropen. Gelukkig wisselen we elkaar hier een beetje in af, dat scheelt wel. Vorig jaar hadden we alledrie tegelijk longontsteking, dat was geen pretje.

2 opmerkingen:

  1. Beterschap jullie alledrie!

    Groetjes Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap gewenst. Je hoort het ook veel op het moment, mensen die grieperig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)