dinsdag 17 maart 2020

De meeste mensen deugen - deel 2

Vanderweek schreef ik over het boek de meeste mensen deugen en hoe dit boek mij aan het denken heeft gezet over de rol van de media in ons mensbeeld. 

De afgelopen dagen zie ik een hoop leuke en fijne initiatieven van de grond komen, waaronder het idee van de bibliotheken om een hoop luisterboeken beschikbaar te maken voor mensen die geen lid zijn van de bieb, zodat ook zij in deze tijden waarin we veel binnen moeten blijven gebruik kunnen maken van luisterboeken. En.... één van de luisterboeken die zij beschikbaar hebben gemaakt is.... De meeste mensen deugen! Hoe toevallig! ;) 

Hier kun je de hele lijst met gratis luisterboeken bekijken. 


2 opmerkingen:

  1. Haha, ik zou bijna nog een keer 'hear hear' als opmerking schrijven.
    Tis echt een fijn boek. Het was mij nog niet opgevallen dat hij nu gratis te luisteren is. Goede tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed initiatief van de bibliotheek zeg! Dat wist ik nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)