zaterdag 1 augustus 2020

5 jaar lang

Vandaag schreef ik het antwoord op de laatste vraag van "een vraag per dag voor mama's". 5 jaar geleden kreeg ik dit boekje cadeau van Sander toen we een weekendje weggingen voor onze trouwdag. Ik ben begonnen op 2 augustus 2015 en heb trouw elke dag een antwoord geschreven op de vraag van de dag.

Als ik zo teruglees dan is er een hoop veranderd in 5 jaar tijd. Door elk jaar op dezelfde dag die vraag te beantwoorden zie je dat nog eens extra. Bepaalde dingen die dan een paar jaar geleden heel belangrijk leken, blijken zich vanzelf weer op te lossen. En dingen waar je naar uitkeek zijn soms voorbij gevlogen. Dingen die Tobias heel leuk vond, vindt hij nu kinderachtig en dingen die hij niet durfde zijn nu opeens heel gemakkelijk. Ik blijf dat grappig vinden om die ontwikkelingen zo terug te lezen.

Het is een leuk naslagwerkje geworden dat ik vast nog regelmatig door zal bladeren. En Sander heeft alweer een nieuwe versie voor me gekocht, zodat ik ook de komende 5 jaar weer dezelfde vragen kan beantwoorden. Echt heel leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)