zaterdag 22 augustus 2020

Fast burner challenge ten einde

 De Fastburner challenge heb ik inmiddels afgemaakt. Helaas is het resultaat van de tweede helft niet zo spectaculair als de eerste helft. Dat komt vooral doordat ik erg veel heb gesnoept en ongezond heb gegeten. En dát komt dan weer door de hittegolf van de afgelopen weken. Door die hitte heb ik dan echt geen zin om te koken en wordt de snackbar een steeds aantrekkelijker alternatief. Ook sporten was eigenlijk niet echt te doen met die warmte. 

Kortom: de tweede helft van de challenge is eigenlijk niet echt goed verlopen. Ik ben qua buik-omvang en gewicht weer terug bij af van voor de challenge. Ook het planken gaat nu minder goed. Toch ben ik nog steeds trots op mezelf, want ik ben toch het afgelopen jaar al flink afgevallen en ben ook van plan om daar gewoon mee door te gaan. 

Over een week gaat Tobias weer naar school en dan begin ik opnieuw aan de challenge en maak hem dan ook in één ruk af, in plaats van een week pauze te nemen vanwege de warmte. Ook hoop ik dat ik dan beter op mijn eten kan letten, want tijdens de vakantie is dat best een uitdaging.



1 opmerking:

  1. Stoer dat je dit gewoon deelt. Ik vind het in de vakantie ook veel lastiger om netjes te eten en te sporten! Heel fijne laatste vakantie week!

    Groetjes Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)