zaterdag 17 oktober 2020

Herfstvakantie - wij MOETEN binnenblijven

 Sander heeft op donderdag een coronatest gehad vanwege milde verkoudheidsklachten. Eerlijk gezegd dachten we allebei: dit kan nooit corona zijn! Alleen... dat was het dus wel! Gisteravond logden we in op coronatest en zagen daar dat de uitslag positief was. Ik denk dat we vandaag dus wel gebeld zullen worden door het GGD voor een contact-onderzoek. 


Kortom: van gekozen binnen zitten gaan we nu naar een verplichte quarantaine. Omdat ik zelf sinds gister ook lichte klachten heb, word ik morgen zelf ook getest. Tobias loopt altijd een beetje te snuffen vanwege zijn huisstofmijt-allergie, maar voor de zekerheid gaan ze hem nu ook testen.


Verder weet ik niet zo goed wat te schrijven. Het is even schrikken om zo op een scherm te zien dat je man corona heeft. Tegelijkertijd heeft hij er weinig last van tot nu toe, dus hopelijk blijft dat zo. 

9 opmerkingen:

  1. Bah!! Beterschap!
    Groetjes Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das schrikken! Hopen dat het bij de milde klachten blijft. Fijn dat je al thuis programma had klaarliggen! Dan is het toch anders schakelen... Tip: probeer zolang jullie er niet te ziek voor zijn dagelijks ook even wat buitenlucht mee te pakken. Luchten, misschien de tuin in... Schijnt erg goed te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei! Dat is wel schrikken inderdaad. Heel veel beterschap gewenst en dat het maar bij milde klachten mag blijven!
    En wat goed dat jullie binnen blijven. Sterkte allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap. Volgens mij ligt contact onderzoek stil met bijna 8000 besmettingen per dag. Volgens mij verzoeken ze nu dat jezelf contact opneemt met de mensen waar je in nauw contact mee bent geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Balen.hopelijk loopt het met een sisser af!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is behoorlijk shit Daan.
    Hopelijk een lichte vorm.
    Sterkte
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beterschap. Ik heb mijn twijfels over de uitslag van de testen de laatste tijd. Ik ken zoveel mensen waarvan een gezinslid positief is getest en de rest negatief. En ook veel mensen die milde klachten hebben. Hopelijk is dat bij jullie ook het geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier hetzelfde. Ik ben in maart ziek geweest met bewezen antistoffen in juli geprikt. Eind augustus wat snotterig dus een test negatief. Ben heel september wat snotterig gebleven. Na 3 weken vakantie zou ik maandag weer aan het werk moeten. Mijn neus was wat verstopt. Ik dacht laat ik voor de zekerheid maar testen, ik werk in de kinderopvang, ik ben me werkelijk waar een hoedje geschrokken. Positief echt naar on dat op het scherm te zien. Ik ben gisteren al wel gebeld en mag me de komende dagen alleen op mijn kamer vermaken. Anders moeten mijn huisgenoten nog langer thuis blijven.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)