zondag 1 april 2012

Wij vieren de lente!

Het is inmiddels alweer een maand geleden dat ik een blog schreef over de lentecupcakes. Het was eigenlijk de bedoeling om die 2 weken geleden al te gaan maken, maar door het wisselen van baan is het me gewoon helemaal ontschoten.

Dus dat betekent dat we in maart geen gebak hebben gemaakt! Whoops! Dat was wél een van de 52 doelen! Maar ach, vandaag, op 1 april, heb ik dus alsnog de lente cupcakes gebakken! En alle ingrediënten en de spullen die we ervoor nodig hadden waren best duur, maar ik vond het zó leuk, dat we het zeker nog een keer gaan doen! Al zal ik dan wel weer een ander 'recept' uitproberen.

4 opmerkingen:

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)