maandag 10 februari 2014

Family fun day 5: center parks

Sander. Tobias en ik zijn vanmiddag teruggekomen van een weekendje Center Parks samen met mijn ouders, zusje en zwager. Dit hadden we geregeld ter ere van de 40-jarige trouwdag van mijn ouders. Het was heel erg leuk en gezellig.

We hebben lekker gezwommen, gewandeld en warme chocolademelk gedronken. Daarnaast ook ontzettend veel gelachen, geslapen en monopoly gespeeld. Helaas heb ik gigantisch verloren, omdat ik veel te veel geld investeerde in het bemachtigen van Rotterdam... Tsja, je bent Rotterdammer of niet he? ;)

Hoe dan ook: het was erg gezellig :)

Kosten:
Veel te veel, maar we hadden er geld voor opzij gezet, dus ik wil er eigenlijk gewoon niet meer over nadenken ;)

4 opmerkingen:

  1. Je had er geld voor gereserveerd, dus inderdaad, niet nadenken daarover, gewoon van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms moet je niet teveel nadenken over wat iets heeft gekost.
    Bedenk liever hoeveel positiviteit dit heeft opgeleverd en hoeveel jullie hiervan hebben genoten.
    Dat is toch zeker niet in geld uit te drukken.

    Zolang het maar niet elk weekend zo'n (duur) feest is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor! Wij zijn ook net een weekendje weg geweest, en ja, dat kost geld. Maar ik heb enorm genoten van onze kinderen die zo enorm enthousiast waren, dat ik nu al aan het sparen ben om in november weer een weekendje weg te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel lekker relaxt om eens flink geld uit te geven in Monoly stijl. Dan kan het tenminste geen kwaad.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)