dinsdag 3 juni 2014

Wandelwagen door midden



Afgelopen zondag wilde ik Tobias naar binnen duwen met de wandelwagen toen ik opeens *knak* hoorde. Het volgende moment zakte de wagen heel langzaam naar beneden…. Sander moest me helpen om de wagen naar binnen te tillen, waar we constateerden dat er een scheur in het scharnier zat.















Sander heeft direct een mailtje gestuurd naar Mutsy, die het echt geweldig hebben opgepakt. In de loop van maandag hadden we al een mailtje ontvangen dat het uiteraard niet de bedoeling is dat dit kan gebeuren en dat ze de wagen graag terugontvangen om te bekijken wat er mis kan zijn gegaan. Op internet las ik ook al een paar verhalen over Mutsys die doormidden waren gebroken, allemaal Transporters die in 2010 zijn gekocht… Onze wagen is ook uit 2010 (tweedehands), dus waarschijnlijk is dit hetzelfde verhaal.





Vervolgens hebben we de wagen dus naar de Prenatal gebracht. Onderweg brak hij nog eens helemaal doormidden, wat opzich een opluchting was, want daardoor konden mijn vader en ik beide één deel optillen en hoefde ik niet meer te duwen aan een wagen die steeds verder in ekaar zakte…














Hoe dan ook: de wagen is bij de Prenatal ingeleverd en als het goed is krijgen we nu binnen 2 weken bericht. Maar dan merk je wel direct hoe afhankelijk je bent van zo’n wagentje. Ik heb wel een wagen kunnen lenen van een van onze buren, maar dat is echt een rot-ding… Sorry, je mag een gegeven (geleend!) paard niet in de bek kijken, maar ik kan er echt niet mee overweg!! En bij Prenatal hadden ze wel een leenwagen maar die kon alleen met een échte maxi cosi gebruikt worden en wij hebben een nepperd. Morgen komt een vriendin haar maxi cosi langsbrengen, maar vandaag zit ik er dus nog even mee.




Direct ook maar via Marktplaats op zoek gegaan naar een goede buggy die je ook in ligstand kunt zetten… Voor je-weet-maar-nooit. En Tobias doet ondertussen hard zijn best om te leren kruipen en daarna lopen, zodat we de wagen hopelijk snel niet meer nodig hebben ;)




5 opmerkingen:

  1. Ik besef nu hoe gewoon buggy's zijn. Ik had er geen, helemaal geen wandelwagen. Ik droeg mijn kind. Soms in de draagzak, soms zelf. Maar ach, met zes kinderen (ik had ook pleegkinderen) kwam ik sowieso niet verder dan school en winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijkbaar is mijn opmerking verdwenen. Even opnieuw. Erg vervelend dat de wagen kapot is, hopelijk krijg je vlug bericht en een oplossing. Dan weet je inderdaad pas hoe afhankelijk je ervan bent.
    Wat ik ook wil zeggen, hopelijk vind je mij geen bemoeial. Als Tobias al zo'n vaart maakt met omhoog komen om te kruipen, zou ik de box naar beneden zetten. Voordat je het in de gaten hebt kiepen ze erover als ze ineens omhoog kunnen. Goed bedoeld, dus neem het mij aub niet kwalijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip! Ik zei het gisteravond toevallig ook tegen Sander dat dit moest gaan gebeuren, dus we gaan er vanavond zeker mee aan de slag :)

      En ik neem je uiteraard niks kwalijk, juist hartstikke lief dat je meedenkt :)

      Verwijderen
    2. haha wilde hetzelfde aangeven...Die van ons is vorige week naar beneden gegaan.Nou ja dat wil zeggen we hebben de bierkratten en het krat verwijderd uit onze 40 jaar oude box

      Verwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)