maandag 10 november 2014

Weekmenu

Zoals elke maandag heb ik ook vandaag weer een weekmenu gemaakt. Het zijn weer de laatste gerechten die op mijn lijst staan. Vorige maand vertelde ik al dat ik een aantal gerechten heb die ik niet graag maak omdat ik er zoveel voor moet snijden en inderdaad: ook deze maand staan lasagne en wraps onderaan de lijst ;) Hopelijk wil Sander dit weekend lasagne maken, anders moet ik volgende week toch echt aan de bak :P


Vrijdag: "maaltijd-ei" (recept plaats is vanavond op Positief Besparen.

Zaterdag: hutspot (gemaakt door mijn schoonmoeder)

Zondag: spaghetti (gemaakt door mijn schoonmoeder)

Maandag: boerenkool stamppot

Dinsdag: nasi met sajoerboontjes

Woensdag: ovenschotel met pompoen

Donderdag: wraps met bonen en sla

Vrijdag: risotto met spinazie

2 opmerkingen:

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)