donderdag 30 april 2015

50% korting op álle boodschappen

Wat zou jij zeker weten groot inslaan als je 50% korting krijgt op álle boodschappen?!

Onze C1000 stopt ermee en daarom is er komende zaterdag een grote opheffingsverkoop. Alles gaat dan met 50% korting verkocht worden! Ik denk dat wij er wel even een kijkje gaan nemen om te zien wat we dan mee kunnen nemen. Waarschijnlijk kopen we vooral basis-producten die je normaal gesproken niet zo snel in de aanbieding ziet.... En misschien ook nog wat baby-verzorgingsproducten.

Voor nu kom ik op het volgende lijstje:

  • Houdbare volle melk - dit gebruiken we vaak voor bechamelsaus
  • Houdbare halfvolle melk - voor bij het bakken van pannenkoeken en koekjes
  • Gezeefde tomaten 
  • Diksap
  • Toetenvegers
  • Billendoekjes
  • Thee
  • Koffie
  • Pasta
  • Shampoo
  • Misschien nog wat broodbeleg
Ik ben benieuwd wat jullie allemaal met 50% korting mee zouden nemen uit de supermarkt!! Misschien brengen jullie me nog op ideeën :)

24 opmerkingen:

  1. Ik zou ook voor de schoonmaakmiddelen gaan. Bederft niet, en kan behoorlijk duur zijn als het niet in de aanbieding is.
    Maar waarschijnlijk is de winkel al vrij leeg die dag, omdat er de laatste dagen geen voorraad meer geleverd wordt. Ga daarom zo vroeg mogelijk om de beste dingen er nog uit te kunnen zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 50% korting is zeker aantrekkelijk. Ik winkel zelf niet bij de C1000. A.s. zaterdag en de week daarop sluiten er in de regio 2 winkels van C1000. Na twaalven krijgt de Voedselbank alles wat niet verkocht is. Een fijn gebaar en dan help ik mee om de winkel leeg te halen :-)
    Yasr

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Olijfolie is een goed idee! Dat is behoorlijk duur!!

      Wij gebruiken kv luiers maar ik zal eens uitrekenen of pampers in dit geval goedkoper is :)

      Verwijderen
    2. Bedenk eerst of je zoon pamperbillen heeft. Want niet alle luiers passen even goed bij alle kinderen. KV luiers gaven bij ons problemen terwijl C1000 goed paste.

      Verwijderen
  4. Koffie!!! En olijfolie. En kokosolie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou o.a. gaan voor potjes/zakjes kruiden, boemboes, afbakbroodjes, noten, pindakaas, bon maman jam, honing, haargel en mousse, tubes tandpasta, toiletpapier, carvan cevitam, zalm, dierenvoeding en....Tony Chocolony ;) Groet Elle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Droogwaren, blijven meestal een jaar goed en zoals je aangaf, zeep.
    Ik ben even gaan kijken, de eerst dichtsbijzijnde c1000 is bij mij meer dan een half uur rijden. Ze doen de komende week wel aan wat korten zoals 2 voor de prijs van 1, maar in dat pakket zitten nauwelijks producten/merken die wij gebruiken.

    Veel plezier met de aankopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 2 voor de prijs van 1... Is dus ook 50% korting ;)

      Verwijderen
  7. Luiers zijn geheid snel weg. Was hier ook.
    Maar dingen als olie of kruiden denken veel mensen minder snel aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. koffie, thee, wasmiddel, vaatwastabletten, toiletpapier, olijfolie, tandpasta, shampoo, lang houdbare melk, conserven, pasta, rijst, gedroogde kruiden, jam, pindakaas, hagelslag, chocolade pasta, schoonmaak middelen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou geen lijstje maken maar gewoon (vroeg) gaan. Eerst maar eens kijken wat er nog te krijgen valt. Alles waarvan ik zou weten dat het wel gebruikt wordt en lang houdbaar is, zou ik meenemen. Toen de C1000 hier in december sloot 'echode' het bij wijze van speken al een week in de winkel, zo leeg was het. Het lijkt er sterk op dat echt alleen de allerlaatste restjes nog even in de aanbieding gingen. Ik kocht toen alleen een chocoladeletter met korting en wat keukenrollen. Had ik dat van te voren geweten, dan was ik vermoedelijk niet eens gegaan.

    Groetjes Lily

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alles wat 6-24 maanden te bewaren is en wat ik regelmatig gebruik. En waarvan ik zeker weet dat die niet goedkoper/beter/anders zijn dan wat ik ergens anders altijd kan kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou het volgende kopen. 1 van olijfolie vanille aroma muesli dadels lijnzaad diksap kokosmelk Calvé pindakaas en thee. Meerdere van ongebrande noten havermout en verschillende plantaardige melken. Misschien nog meer als ik in de winkel ben. Bovenstaande producten zijn zelden in de aanbieding en al zeker geen 50%. Wasmiddel schoonmaakmiddel tandpasta shampoo toiletpapier ed koop ik al altijd met minimaal 50% korting. Vaak nog meer. Op 3 km van mijn woonplaats is ook een C1000. Dat wordt een AH. Ik hoop dat ze ook z'n uitverkoop houden. Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zou nu alvast maar eens gaan kijken. Veel aanbiedingen al deze dagen. Waarschijnlijk scoor je beter dan zaterdag. Veel artikelen van C1000 natuurlijk. Zo ging het hier tenminste. Fijne dag, groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik zou er geld bijgeven om niet naar de drukte van zo'n opheffingswinkel vol koopjesjagers te hoeven... De ah en de jumbo hebben hier geregeld 2e gratis, en eigenlijk komt alles wat we nodig hebben daar zeker 1x per jaar voorbij, vaak 2 of 3x per jaar zelfs. Das ook 50% korting en dan wordt het lekker binnengereden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik hoop dat er nog wat in die winkel staat zaterdag. Toen bij ons de C1000 weg ging werd de voorraad de hele week al niet meer aangevuld.
    Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. helaas niet te veel.. zou t werkelijk nergens kwijt kunnen behalve op onze slaapkamer.. dat is t me niet waard :p maar wel wat voorraaddingen die we toch wel gebruiken.. geen idee wat precies.. zou gewoon door de winkel wandelen en meenemen wat ik veel gebruik :p

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heb toen de Edah hier wegging echt een hele kar aan pampers gekocht van maat een tot en met maat vijf gênant gewoon, maar ik vind die kontjes in de pampers altijd tien keer mooier dan in goedkope luiers. Ik weet het belachelijke tik. :-) Koffie etc spullen die je dagelijks gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zoals al eerder gezegd is de winkel waarschijnlijk al zo goed al leeg.Hier in de buurt werd al heel lang niet meer aangevuld.Viel weinig interessants te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zou denk ik geen lijstje maken, maar er gewoon naar toe gaan en alles wat er nog is (want tja je bent er vast niet alleen...!) en wat je én weleens koopt én lang houdbaar is, inladen..!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Verwacht er niet te veel van, in Heerenveen ging de C1000 ook weg vandaag en wat er nog stond ging weg voor 50%. De winkel was al aardig leeg. Zie voor filmpje Lc.nl

    Paar jaar geleden ging ik een paar dagen van te voren al naar de sluitende super de boer en toen was er al bijna niks meer te rijgen. Ben bang dat het een teleurstelling wordt, zeker als je met een lijstje gast werken.
    Ben benieuwd zaterdag, blog je er over?

    Groetjes
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Toen de c1000 hier sloot (met dezelfde actie), gingen ze eerst 's ochtends een uur eerder open voor het personeel, die hadden de eerste keus. Toen ze een uur later voor het publiek open gingen was het in +- anderhalfuur allemaal uitverkocht. Een lijstje had dus hier absoluut geen zin (als je uberhaupt iets kon bemachtigen had je geluk). Hoop dat het bij jullie anders gaat, heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei, dat zou ik wel echt lullig vinden. Wel begrijpelijk, maar zou daar wel van balen!! Ben gisteravond expres nog even gegaan om te kijken wat ze nog hadden namelijk.... Nouja, we gaan het zien over een half uurtje ;)

      Verwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)