woensdag 29 april 2015

Tussenstand vragenlijst geld verdienen met internet

Een paar dagen geleden besloot ik een vragenlijst te maken over geld verdienen op internet. Inmiddels hebben er al 25!! mensen de vragenlijst ingevuld. Echt veel, vind ik. Dat had ik dus helemaal niet verwacht, dat er al zo snel zoveel reacties zouden zijn.

Ik denk dat ik dit weekend dus de gegevens al ga verwerken en er een leuk verslagje van ga typen. :)

Als je ook geld verdient via internet en nog mee wilt werken aan de vragenlijst, dan kan dat hier. :)

3 opmerkingen:

  1. Ik heb geen blog met reclames op maar ben wel aangesloten bij meerdere enquetebureau's. Ik vul heel vaak vragenlijsten in en krijg daar punten voor die ik, eens ik voldoende punten heb, kan inwisselen tegen waardebons te besteden in bepaalde winkels (ruim aanbod)
    Jaarlijks 'verzamel' ik op die manier toch minstens 150 euro door enkel en allee wat vragenlijsten in te vullen. Sommigen zijn daartegen omdat het persoonlijk blootgeven van de producten die je al dan niet aankoopt teveel privacy opgeven is maar dat maakt ons totaal niet uit. Krijg ik een vragenlijst over een product waarover ik 'niets' kwijt wil, dan vul ik die gewoon niet in. Onlangs kreeg ik een lijst over bankzaken en werd er gevraagd hoeveel ons kapitaal was op effectenrekeningen, spaarrekeningen, ....en andere beleggingen. Krijg ik zo'n vragen, dan vul ik de lijst gewoon niet in want daar heeft niemand zaken mee. Meestal krijg je ook bij elke lijst de vraag naar het maandelijkse inkomen en daar vink ik altijd 'wil niet zeggen' aan. Is die optie er niet dan duid ik het laagste getal aan die zij opgeven. Ik heb al meerdere keren producten ontvangen om uit te testen en nadien commentaar op te geven maar dat is de laatste tijd veel minder of vroeger. Besparingen zeker ? liesbet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik ben benieuwd naar de resultaten. Vandaag staat op http://internetsalaris.blogspot.nl de informatie van Het rijke wijf. Volgende week woensdag geeft Daantje zelf een inkijkje in haar online verdiensten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb overal nee kunnen invullen maar toch verdien ik redelijk wat via internet voornamelijk via marktplaats en met een dropshipwebsite
    misschien wel handig om die opties ook in de enquete op te nemen

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)