zaterdag 3 juni 2017

Midweekje Centerparks

We zijn gisteravond teruggekomen van een midweekje CenterParks. Vandaar dat het de afgelopen dagen even wat stiller was op de blog. Het verhaal met uitspraken van Tobias had ik al ingepland staan, maar veder heb ik dus even niets geplaatst.

Deze vakantie was trouwens een cadeautje voor mijn ouders, omdat die dit jaar allebei 65 zijn geworden. Maar voor ons was het uiteraard ook absoluut geen straf ;)



We zijn naar 'les trois forets' geweest. Dit is een vrij nieuw park in Frankrijk. Het is echt een aanrader! Heel ruim opgezet, ontzettend groen en het huisje waar wij in zaten is echt héél mooi. De herten kwamen bijna onze woonkamer inlopen en mijn moeder heeft 's nachts zelfs een vos zien rondlopen!



We hebben echt een heel toffe vakantie gehad. Sander en ik hebben bijvoorbeeld samen een kanotocht op een riviertje door een mooi bos gemaakt, wat echt supergaaf was. Dat gaan we vast wel eens vaker doen! Daarnaast hebben we veel gezwommen en lekker relaxed gedaan. Het was ook heerlijk weer, dus we konden elke dag lekker in het zonnetje liggen.

Uitzicht vanuit ons huisje. Op de achtergrond een hert (zoekplaatje)

En even een wat duidelijkere foto van het hert ;)


Kortom: echt een mega leuke vakantie! Jammer dat het alweer voorbij is, maar gelukkig hebben we onze vakantie naar Gardaland  het Gardameer nog op de planning staan. Daarna is het weer uit met de vakantiepret, maar dan mogen we ook echt niet klagen!

5 opmerkingen:

  1. Klinkt goed allemaal. Voor ons wel een beetje ver voor een midweek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat vond ik zelf achteraf ook wel erg ver. maarja.

      Verwijderen
  2. Mooi park! En hele mooie omgeving zo te zien.
    Misschien volgende keer een week gaan. (Midweek en dan 600 km rijden is best wel ver)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit! Wij wonen op de Veluwe en zien zien wekelijks herten ;)... Fijn dat jullie genoten hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik vind de afstand wel meevallen hoor. Wij rijden 1500 km heen en dan nog eens terug voor een week.Het is maar net wat je gewend bent.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)