zondag 13 augustus 2017

Ook leuke dingen

Gelukkig gebeuren er naast vervelende dingen ook nog leuke dingen. Dit weekend vierden wij ons 5jarige huwelijksjubileum - houten huwelijk. We hebben een nacht in een bed and breakfast geslapen en vandaag kwamen mijn (schoon)ouders, (schoon)zus en zwager daar ook heen om met zijn allen te genieten van een heerlijke high tea.



Een deel van mij voelt zich schuldig, omdat ik me vorige week ziek heb gemeld, omdat de stress van het solliciteren me teveel werd. Echter in de brief die ik van de instantie kreeg stond dat ik moest werken aan mijn herstel. Even een nachtje ergens anders doorbrengen en veel tijd besteden aan self care, bijvoorbeeld door een boek te lezen, heeft me volgens mij wel goed gedaan. Hopelijk met een blijvend resultaat.

Het gedoe met de verzekering - waarover morgen meer - is ook opgelost, dit zal zeker meespelen dat ik dit weekend weinig paniek heb ervaren. Hopelijk blijft het beter gaan....

Hoe dan ook: op naar de volgende 5 jaar :) De eerste 5 jaar brachten ons een nieuw huis, een lief zoontje en zonnepanelen op het dak.... Alles waar een mens van kan dromen ;) Ik ben benieuwd wat de volgende 5 jaar voor ons in petto hebben.

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de 5 jaar!

    Heb vertrouwen in de toekomst, gaat zeker goed komen. En belangrijk om goed voor jezelf te zorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd nog! Ziet er goed uit, die High Tea lekkertjes :)
    En wat een prachtige kast op de achtergrond!
    Blij dat het met de paniek weer minder gaat, heb net het verzekeringsverhaal gelezen. Nog nooit zoiets meegemaakt, dus fijn dat je dit deelt, een gewaarschuwd mens....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie 5-jarig huwelijk. Zorg goed voor jezelf, neem genoeg rust en doe dingen die je ontspannen ipv stress opleveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Klinkt leuk.
    Heb ik iets gemist, ik dacht dat je weer aan het werk was?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat klopt,maar omdat ik nog niet het aantal uren maak dat ik nodig heb om uit de WW te komen heb ik daarnaast ook nog sollicitatieplicht.

      Verwijderen
    2. Oké, snap ik. En ook dat dit flink stress kan genereren.

      Verwijderen
  5. Gefeliciteerd!! Ik snap je schuldgevoel (heb ook in zon soort positie gezeten) maar volgens mij is het juist hartstikke goed voor je en ook voor je relatie. Mmmm die high tea!

    Groetjes Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)