maandag 23 november 2020

Leuke black friday deal op switch games

Wisten jullie dat veel bedrijven al met black friday deals zijn begonnen? In plaats van 1 dag is het hier een hele week 'black friday'. De aanbiedingen zijn niet extreem hoog, maar soms zitten er toch wel leuke deals bij. 

Vandaag hebben ze bij bol bijvoorbeeld een aantal Switch games in de aanbieding: per stuk 45 euro, of 3 voor 125. Ik ga natuurlijk geen 3 games kopen, maar heb even aan een paar vriendinnen en moeders van school die ook de Switch hebben gevraagd of ze ervoor openstonden om met zijn drietjes van deze actie gebruik te maken; scheelt toch nog eens een paar euro extra!

Inderdaad stonden twee anderen er ook voor open om het op die manier te doen. Dus nu ga ik 3 games bestellen, waarvan ik er zelf dan maar 1 ga houden, namelijk Super Mario party. Die wil Tobias namelijk graag kopen van het geld dat hij inmiddels verdient heeft met zijn Toet Toet auto's verkopen. Want ja, die zijn vandaag dus verkocht, allemaal in 1 keer, aan een vriendin die gastouder is en die ze goed kon gebruiken als extra speelgoed voor haar opvang. 

Een erg productief dagje vandaag dus ;) 

4 opmerkingen:

  1. Ik zou niet weten dat ik nog zou moeten kopen op black Friday. Heb alles al.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kon met veel korting gezichtsverzorging kopen van het merk wat ik altijd heb. Daardoor kon ik ook goed zien dat het écht heel veel scheelde en was het de moeite waard. Verder ga ik niet op zoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn leuke aanbiedingen inderdaad. Het is denk ik best de moeite om even rond te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)