maandag 31 mei 2021

Genoten van het weekend

Afgelopen weekend was heerlijk. Tobias ging een nachtje bij opa en oma logeren, en wij hebben een hotelletje gepakt daar in de buurt, in Biddinghuizen. Terwijl Tobias heerlijk genoot van de volledige aandacht van zijn opa en oma en geen genoeg kreeg van samen met zijn opa op de scooter rondrijden, deden wij wat dingen die we met Tobias wat minder vaak doen. 


Op zaterdag zijn we gaan fietsen in de omgeving van het IJsselmeer. We hadden een fietstocht van ongeveer 45 kilometer uitgezocht. Eerst hebben we lekker geluncht in Harderwijk, wat echt mega gezellig was. Liefst was ik daar gelijk gebleven, want wat heb ik de terrasjes gemist, zeg! Maar gelukkig was Sander verstandig en heeft ie me een beetje gepusht om nog wat verder te fietsen, en dat was ook heerlijk. Flevoland is een stuk leuker dan ik wist... ๐Ÿ˜‚ 


's Avonds zijn we ook nog lekker uit eten geweest, en de volgende dag zijn we spontaan naar Bataviastad geweest. Hier zijn allerlei outlet winkels van designer-kleding en andere merkproducten. We kochten deze pastaborden, alleen dan voor ruim de helft van de prijs. En ik heb ook een leuke jurk gekocht van het met King Louie (ik moest hierbij heel erg aan blogster Nicole van Huisvlijt denken, ik weet eigenlijk niet waarom ๐Ÿ˜) 


Daarna zijn we Tobias op gaan halen en zijn we nog met zijn drietjes bij pannenkoekenhuis Hans en Grietje in Zeewolde gaan eten. Echt geweldig, mensen! Als je nog op zoek bent naar een leuk uitstapje met kinderen, zet deze dan zeker op je lijstje! Tobias heeft er zรณ van genoten! En wij daardoor natuurlijk ook. 


Hebben jullie ook zo genoten van het lekkere weer en het weekend? 

4 opmerkingen:

  1. Het pannenkoekenhuis met de skelter aan? Die ken ik! Het is wel 20 jaar geleden dat wij er zo nu en dan gingen eten met onze toen nog kleuterkids.
    Wat vliegt de tijd! Ik was het helemaal vergeten, hoe leuk en ontspannen het daar was. Lekkere pannenkoeken ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt ze hebben er o.a een skelterbaan. Het is inmiddels echt heel groot geworden, denk dat je het haast niet meer zou herkennen! Ze hebben heel veel bijgebouwd, wat ik heb begrepen

      Verwijderen
    2. Het is na een grote brand helemaal opnieuw neergezet een paar jaar geleden. Voor kinderen wel heel leuk, vooral als je buiten kunt zitten.
      Binnen is eh... heftig vind ik :)

      Verwijderen
  2. Dat klinkt heerlijk Daantje. Zonder een klein kind kun je inderdaad weer andere dingen doen. En dat is best heel fijn voor een keer!

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)