dinsdag 25 mei 2021

Aangenomen!!

 Afgelopen weekend schreef ik over de baan die (volgens anderen en mezelf!) echt wat voor mij was. Vandaag was het gesprek. En ik ben aangenomen!! 😁


Ik vond het wel lastig om de afgelopen dagen mijn mond te houden want ik was echt gespannen. En ik vond het super-grappig dat de mensen die op de blog hebben gereageerd het ook allemaal hadden geraden. Ik ga inderdaad aan de slag in de bibliotheek! 💖


Mijn contract gaat volgende maand in, en ik ga in eerste instantie werken in de inval-pool. En als er dan vaste uren beschikbaar komen, dan kan ik daar hopelijk voor in aanmerking komen. Het fijnste is natuurlijk altijd om direct met vaste uren te beginnen, maar eigenlijk ben ik gewoon al heel blij dat ik, zonder achtergrond in bibliotheek-werk, ben aangenomen. Dus ik ga ervoor! 


19 opmerkingen:

  1. Bij ons werken er alleen vrijwilligers in de bieb.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, gefeliciteerd !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das fijn voor jou, gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat gaaf!!! Ja ik ken je natuurlijk niet in real life, maar lees al zo lang mee en geloof ook echt dat het bij je past!
    Met die uren komt het vast op termijn goed. Fijn toch dat je in de gelegenheid bent om er zo mee te beginnen en je het niet als een vast salaris nodig hebt om rond te kunnen komen.

    Heel veel plezier gewenst en van harte gefeliciteerd.

    Groetjes Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, leuk voor je. In je eigen wijk? Heb gisteren de boeken teruggebracht in mijn bieb. Groet Lidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk voor je! Hoop dat je er heel blij bent. Ze hebben vast een goede aan jou daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd zeg! Wat een leuk nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend leuk, gefeliciteerd! Heel veel plezier en wie weet waar dit weer naar toe leidt.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)