maandag 30 augustus 2021

Leesdoel van het jaar bereikt

 Begin 2021 had ik via Goodreads mezelf het doel gesteld om weer elke week een boek te lezen. Gisteravond las ik het boek De hand van de Gravin uit en dit was mijn 52e boek van het jaar. 4 maanden voor het einde van het jaar dus al mijn doel bereikt qua aantal boeken voor heel 2021. 😅


Ik denk dat mijn werk bij de bibliotheek hier ook wel een rol in speelt. Als je een groot deel van de tijd omringt bent door mede-boekenwormen én heel veel boeken, dan werkt dat toch wel versterkend. Bovendien ben ik nu zo vaak in de bibliotheek dat ik altijd wel voldoende nieuwe boeken heb liggen. Vroeger wachtte ik vaak tot ik alle boeken uit had voor ik weer nieuwe ging halen. 


Het vele lezen werkt ook aanstekelijk voor Tobias, die heeft inmiddels al zo'n 12 boeken van de Warrior cats gelezen. Daarnaast leest ie ook nog op school en wordt veel voorgelezen, dus ik denk dat hij ook al gauw 30 boeken heeft gelezen dit jaar. 

2 opmerkingen:

  1. Sinds kort heb ik de luisterboeken ontdekt. Het is even wennen maar nu vind ik het erg leuk. Had 2 weken proef van STorytel en dan 4 betalen, weet nog niet of ik het ga voortzetten, er zijn ook gratis luisterboeken te vinden zegt mijn zus.
    Veel luister ik alleen en nu samen Kliefi van Adriaan van Dis en dat leest hij zelf voor, en dat is leuk de intonatie te horen die hij heeft bedoelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat doel heb je dus ruim behaald zeg! Goed gedaan : )

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)