woensdag 24 november 2021

Thuis voor coronatest

Vanmorgen kwam Tobias snuffend en niessend uit bed. Officieel mogen kinderen met een lichte verkoudheid gewoon naar school, maar ik vind het maar niks momenteel. Veel te bang dat hij eventueel de halve klas aansteekt. Dus toch maar thuishouden en een test-afspraak ingepland. Om half 1 mogen we weer langskomen. Hoe snel we de uitslag weten, dat weet ik dan nog niet. 


Het zou wel wat zijn als Tobias nu corona blijkt te hebben.... Vorig jaar hebben we zijn verjaardag over moeten slaan vanwege corona bij Sander, en als het nu weer corona is, dan slaan we dit jaar mijn verjaardag (en mogelijk Sinterklaas met familie vieren!) over. Ik probeer niet teveel vooruit te denken, maar dit is gewoon hoe mijn hersens werken: die rekenen alle mogelijke uitkomsten alvast door. Dat geeft mij dan wat rust in mijn hoofd, gek genoeg.  😉


Qua mijn financiële voornemen is het natuurlijk wel weer postief: we komen nergens. 😂

1 opmerking:

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)