maandag 1 augustus 2022

Op de helft van de vakantie

 Jeetje, wat gaat de tijd snel deze vakantie. Ik denk dat dit ook wel iets te maken heeft met het proces waar we de afgelopen week doorheen zijn gegaan met het overlijden van Yuki. Deze week zijn we toch wel veel bezig geweest met het afscheid nemen; woensdag hebben we haar bij het crematorium gebracht en donderdag en vrijdag zijn we druk bezig geweest met foto's uitzoeken om een mooi boekje over haar te maken. 


Deze foto wil ik graag uit gaan laten printen, want daar staat ze precies op hoe ze was: 



De tweede helft van de vakantie staan er gelukkig nog een hoop leuke dingen op het programma. We gaan nog een keertje zwemmen, op bezoek bij vrienden, op kraambezoek, Tobias gaat logeren en we gaan natuurlijk (zoals elk jaar!) ook weer een dag naar Jeugdvakantieland. 😁


Daarnaast begint deze week ook mijn cursus psycho-educatie over autisme, hier mag ik vanaf deze week elke donderdag naartoe voor de komende 9 weken. Ik ben erg benieuwd hoe dat zal gaan verlopen. 


Kortom: een drukke periode. 

1 opmerking:

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)