dinsdag 24 september 2024

 Floortje vroeg hoe het nu gaat en of ik al opknap van de blaasontsteking. 


Gelukkig gaat het inmiddels al een stuk beter dankzij een antibiotica kuurtje. Ik merk elke dag dat er weer wat minder symptomen zijn, dus dat is erg prettig. Vooral dat de misselijkheid is weggetrokken vind ik heel erg fijn, want ik word ook altijd misselijk als ik nerveus ben en daardoor kreeg ik ook een heel erg nerveus gevoel van het constant maar misselijk zijn. 😵


Morgen is mijn kuurtje afgelopen en ga ik direct weer urine inleveren om te laten checken of de blaasontsteking nu helemaal weg is. Zo niet, dan zal ik waarschijnlijk nog een paar dagen antibiotica moeten slikken. Opzich gaat dat best goed tot nu toe - normaal gesproken vergeet ik vaak een pil te nemen, maar nu heb ik het tot nu toe trouw in kunnen nemen. 


Verder ben ik ook cranberrytabletjes gaan slikken om een blaasontsteking in de toekomst te voorkomen. Het schijnt dat je er door stress ook gevoeliger voor kan worden, dus laten we maar het zekere voor het onzekere nemen en die tabletjes blijven slikken - het kan sowieso geen kwaad!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)