woensdag 25 januari 2012

weekmenu week 4

Deze week voor het eerst even geen groentenabonnement, dus we kunnen eten wat we zelf willen ;) Eens kijken hoe dit experiment bevalt... Ik kan wel zeggen dat het weekmenu een stuk sneller klaar was dan gewoonlijk! En (uiteraard!) een hoop paprika's bevat ;) 

Woensdag:
Gevulde paprika, gevuld met risotto, pijnboompitten en wat champignons.

Donderdag:
Daantje heeft een etentje van het werk. Sander eet brood met een boerenomelet.

Vrijdag:
Pasta salade.

Zaterdag:
Wortel-kerrie soep.

Zondag:
Naar de sauna van een Pluim die ik heb gekregen. Hier zit ook uitgebreide lunch bij, dus 's avonds zullen we niet zoveel eten.

Maandag:
Bij mijn ouders.

Dinsdag:
Lasagne met paprika, wortel en misschien nog wat andere groentes.

2 opmerkingen:

  1. Lekker hoor!! Wij eten de laatste tijd ook veel stamppotten. Voedzaam, goedkoop en meestal hoef ik dan 's avonds niets meer te snacken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker hoor en ook lekker om bij je ouders te eten, dat doe ik ook altijd graag!

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)