vrijdag 13 maart 2015

Onze kleine sloopkogel

Tobias is soms nogal een sloopkogeltje ;) Gisteren was het weer héél erg. Hij leek wel zo'n rondrazende tornado die alles op zijn weg wilde slopen. Daarom ben ik maar extra veel met hem op stap geweest, zodat hij zijn energie lekker buiten kwijt kon. We zijn naar een strandje hier in de buurt geweest en daar heeft ie lekker gespeeld in het zand. Wat een schatje is het dan ;)



Helaas is het hem gisteren tussen alle bedrijven door toch nog gelukt om iets te slopen.... Er ontbreekt namelijk opeens een knopje van mijn laptop! Helaas had ik hem 2 tellen niet in het oog toen ik aan de telefoon zat (met de Aegon!! over een andere schade die hij had veroorzaakt!!). Hij greep direct zijn kans en heeft het pijltje naar rechts van de laptop afgesloopt. * zucht *


7 opmerkingen:

  1. Tobias ziet er op de foto's nochtans zo'n lief onschuldig ventje uit.....liesbet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo onschuldig als ze er uit zien, maar ondertussen.... Het is de leeftijd zullen we maar zeggen, dus het gaat over. Hoop ik voor je. Hier niet zo heel veel last van gehad. Niet dat ze braaf zijn maar echt iets kapot maken hebben ze nog nooit gedaan. Maar lastig is het wel als je ze constant in de gaten moet houden.

    groetjes
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. *oeps*

    Knopje al weer gevonden en nog te lijmen?
    Wel een leuke foto :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je!

      Nee, het knopje is ook nog eens spoorloos verdwenen :(

      Verwijderen
  4. Toch vind ik de foto superlief!....en het schijnt dat jongens niet slopen om het slopen maar om te ontdekken hoe het werkt..... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat denk ik ook :) Sterker nog: ik denk dat ie het niet eens persé wil slopen, maar hij heeft gewoon nog niet de motorische ontwikkeling doorgemaakt om ergens écht voorzichtig mee te kunnen doen...

      Verwijderen
  5. ..ik heb 2 dochters en die hebben nooit gesloopt. Wel veel dingen uit elkaar gehaald om te kijken hoe het er aan de binnenkant uitziet! Controleer de poepluiers van Tobias maar een paar daagjes........ :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)