zaterdag 14 maart 2015

Vandaag

Vandaag was een drukke dag. Vanmorgen om half 9 zijn we al vertrokken richting Nieuwegein, waar vrienden van ons wonen. We zijn met hen naar monkeytown geweest. Het was erg gezellig.

Daarna zijn we nog daar blijven eten. Ik was tussendoor wel even een kwartiertje op bed gaan liggen bij ze. Ik was opeens enorm moe! Erg fijn dat ik daar bij deze vrienden gewoon eerlijk over kan zijn; ook een verandering in mezelf trouwens want vroeger zou ik dat niet durven!!

Nu zitten we in de tram tegenover een stelletje gangsterboys die in elke zin het woord kanker gebruiken. :/ en niet omdat ze net op bezoek zijn geweest bij iemand die deze ziekte heeft. Ik erger me kapot!! Snap echt niet waar het voor nodig is en ik hoop echt dat Tobias later nooit zo zal worden. Ik snap niet waar het misgaat met sommige mensen.

3 opmerkingen:

  1. Word je vaker ineens moe?
    Echt ergerlijk hoe sommige mensen praten! Krijgen ze thuis geen manieren mee, of waar gaat t mis?
    Ik ga dr alles aan doen om mijn kinderen meer fatsoen bij te brengen en hopelijk gaan ze dan niet zo respectloos praten als ze groter zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kiep laatst met mijn dochter bij ons kleine winkelcentrum en daar liepen 2 jongetjes van een jaar of 10, het was savonds om 8 uur en al donker. toen we dichterbij kwamen rook het naar verf en op het muurtje waar zij langs liepen kon je zien dat er iets opgespoten was, de jongetjes zagen er op het eerst gezicht netjes uit, maar toen mijn dochter vroeg of ze dat normaal vonden om andermans spullen te vernielen , werd ze uitgescholden voor stoephoer en kon ze wat hen betreft de k...... krijgen. tja en dan kun je wel van alles terugzeggen,maar dat heeft toch geen zin. we hebben het wel gemeld bij de wijkagent. maar als die gaat kijken zijn ze waarschijnlijk al lang weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. door je uitje( wat een ergenissen, kan ik wel begrijpen) heb je een heleboel reuring in je wijk gemist. Lees de nieuwsberichten maar even na van gisteren. fijne zondag. Lidy

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)