woensdag 15 juli 2015

Naar diergaarde Blijdorp

Vandaag zijn we met mijn ouders, zusje en zwager naar diergaarde Blijdorp geweest. We hebben namelijk een rekening bij de Rabobank en eens per jaar hebben zij een actie dat je voor €2 per persoon naar Blijdorp toe kunt. Dus hebben we met zijn allen kaartjes besteld en gingen lekker goedkoop naar binnen.

Ze hadden het wel leuk aangekleed met op verschillende plaatsen muziek en verklede mensen.... Het begon al gelijk "goed" bij de ingang: er stonden mannen verkleed als enorme insekten om de mensen te begroeten. Toen Tobias ze zag zette hij het direct op een gillen. Hij was echt doodsbang, superzielig :(



Gelukkig was het vrij snel weer goed. Toen de insekten uit het zicht waren kwam hij snel weer tot rust en genoot enorm van alle aandacht die hij kreeg van zijn familie. De dieren zelf vond hij niet zo boeiend... Even wat fotootjes:




Ik ben echt trots op hem. Hij heeft het zonder te morren volgehouden tot half 10! Hij is nu wel als een blok in slaap gevallen... 


5 opmerkingen:

  1. Jee zeg, die ziet er ook echt eng uit, daar zou ik ook van gillen! Ik weet niet of dat nu zo handig is van een dierentuin, waar zo veel kleine kinderen komen. In het klein zijn insecten best interessant, maar zo groot?
    Fijn dat de rest van de dag wel geslaagd was!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gek genoeg vonden andere kindjes die voor ons in de rij stonden het helemaal niet eng!! Maar Tobias is sowieso geen fan van mensen die verkleed zijn als dieren, vorige keer reageerde hij ook al heel angstig voor een man verkleed als kat.... Ik probeerde ze ook nog een beetje uit zijn buurt te houden, maar zelfs op een afstandje vond hij het eng...

      Verwijderen
  2. Dat is een leuk uitje. Ik vind dit toch wel een van de mooiste dierentuinen van Nederland. En wat zielig dat Tobias zo hard moest huilen, mijn dochter had dat denk ik ook gedaan.
    Wij zijn er vorig jaar geweest met de trein, 3,5 uur heen en hetzelfde weer terug. Voor 31 euro incl entree en 1e klas. Dat was voor ons ook echt een koopje.

    groetjes
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij gaan ook nog naar Blijdorp toe deze zomer, hebben kaartjes gewonnen als prijs bij een loterij.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)