zondag 14 februari 2016

Weekmenu van week 7

Afgelopen week is het niet zo goed gelukt om ons aan het weekmenu te houden. Ik kan me eigenlijk ook niet echt herinneren wat we dan wél hebben gegeten, het ging allemaal een beetje op de automatische piloot, merkte ik. Andere dingen aan mijn hoofd, zullen we maar zeggen.

Voor komende week probeer ik wel een weekmenu te maken, maar ik weet niet of het allemaal zo gaat lopen zoals we nu denken dat het gaat lopen. Maargoed, het lijkt me wel fijn voor Sander om een soort van houvast te hebben qua weekmenu. En als het nodig is kunnen we vanzelf weer schuiven met het weekmenu.

Maandag: eten bij mijn ouders (Tobias blijft daar dan vervolgens logeren)

Dinsdag: operatie - ik eet in het ziekenhuis. Sander en Tobias: broodmaaltijd (even lekker makkelijk!)

Woensdag: als het goed is mag ik dan naar huis - macaroni uit de vriezer

Donderdag: nasi uit de vriezer

Vrijdag: patat met salade en een broodje hamburger

Zaterdag: maaltijdsoep

Zondag: restjesdag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)