maandag 22 februari 2016

Weekmenu week 8

De afgelopen week was ronduit hectisch te noemen. Zelf ben ik de deur weinig uit geweest na de operatie; na een korte wandeling was ik de rest van de middag bekaf, dus sindsdien ben ik hier wat voorzichtiger mee. Sander is ook niet veel de deur uit geweest, omdat Tobias nog steeds niet is opgeknapt. Dat begint nu gelukkig wel weer wat de betere kant op te gaan, maar voor de zekerheid maak ik wel een weekmenu voor deze week en laat dan de boodschappen morgen bezorgen.


Maandag: wraps met groentes (en voor mij kip)

Dinsdag: even afwachten hoe laat de boodschappen bezorgd worden... Pizza bakken in de oven of pizza bestellen

Woensdag: hongaarse goulashsoep

Donderdag: vega curry met bloemkool en erwten

Vrijdag: pasta salade van Verstegen

Zaterdag: gebakken aardappeltjes met snijboontjes, een simpele salade en een vega-schnitzel

Zondag: bloemkool met kerriesausje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)