woensdag 22 februari 2017

Weight Watchers week 13: back on track

Vorige week schreef ik dat ik was aangekomen. Gelukkig zit ik inmiddels weer op een gewicht waar ik tevreden over ben (voor dit moment).

Het afvallen gaat momenteel niet supersnel, ik blijf (op die uitschieter naar boven toe van vorige week!) op een bepaald gewicht hangen. Toch merk ik wel dat er nog vanalles verandert in mijn lichaam. En dat vind ik eigenlijk belangrijker dan een lager cijfer op de weegschaal.

Verder heb ik de afgelopen dagen gebruik gemaakt van de telvrije dagen. Dit houdt in dat je van bepaalde voedingsmiddelen zoveel mag eten tot je verzadigd bent. Dit vond ik wel erg prettig eigenlijk. Vooral op de dagen dat ik heb gesport scheelt het een hoop in de vreetbuien als ik gewoon wat extra kan eten zonder dat het me direct punten kost. (Terwijl dit eigenlijk toch gewoon een beetje mezelf voor de gek houden is, maargoed!)

Hoe dan ook: ik ben weer afgevallen deze week! Blij mee, maar nóg blijer ben ik met de toffe groepslessen die ik afgelopen weken heb ontdekt en waar ik veel vorderingen mee maak. Beide lessen die ik volg zijn supertof, maar bodypump vind ik het meest verrassende dat ik het zo leuk vind, want ik moest toch wel een flinke drempel over om hiermee te beginnen. Maar inmiddels ben ik helemaal om... Nu Sander nog, maar die wil niet :(


4 opmerkingen:

  1. Samen met anderen gaat het de goede kant op, ik lijn samen met een vriendin op afstand en toch werkt dat. Elke maandagmorgen hebben we contact en wisselen we de stand van zaken (weegschaal) uit. En het gaat niet snel maar de lijn gaat naar beneden. Ik wens je veel succes, blijf erin geloven, ook als het soms tegenzit.
    Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook een tijd bodypump gedaan, hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)