dinsdag 25 juli 2017

Marktplaats in de (zomer)vakantie

Heeft het nu om in de zomervakantie spulletjes te koop te zetten op Marktplaats? Mijn gevoel zegt me eerlijk gezegd van niet. Het valt me op dat mijn advertenties maar mondjesmaat worden bekeken, terwijl dit tot nu toe eigenlijk nooit een probleem was.

Ik zit nu dus te twijfelen of ik wel door moet gaan met dingen op Marktplaats zetten tijdens de vakantie. Afgelopen week heb ik nog niets verkocht. Misschien is het beter om na de vakantieperiode weer met frisse moed verder te gaan. Ergens in September, tijdens de volgende No Spend Maand, is misschien een beter idee.

Hoe gaat het bij jullie met de Marktplaats-advertenties? Merken jullie ook dat het rustiger is?

PS: mocht je een kijkje willen nemen: hier staan mijn advertenties. Omdat het zo rustig is zijn het er momenteel iets meer dan wanneer ik het druk heb.

4 opmerkingen:

  1. Ik verkoop momenteel volop. En heb daarom ook weer een flink aantal andere spullen erop gezet.
    Sommige mensen checken juíst in de vakantie mp.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaat hier ook heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik verkoop vooral via Facebook en ik merk niets van de vakantie. Vandaag nog een leatherlook jasje en een zomerjas van mijzelf verkocht. €28 samen. Mascha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook bij mij gaat het prima, heb juist het idee dat (hoewel dat misschien ook van de soort spullen afhankelijk kan zijn) er juist meer mensen opzoek zijn.

    Groetjes Lily

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)