maandag 31 juli 2017

Nog een No Spend Maand

Gisteravond hebben Sander en ik besloten dat we deze maand toch doorgaan met de No Spend Maand. Afgelopen Donderdag is mijn fiets namelijk kapot gegaan. Niet voor de eerste keer, en vast ook niet voor de laatste keer. Deze fiets is echt een miskoop geweest; ik heb met deze fiets méér problemen gehad dan met al mijn andere fietsen bij elkaar opgeteld.

Nu hebben we dus besloten om te stoppen met geld pompen in dat barrel. Tijd voor een nieuwe fiets dus! Die is Vrijdag gekocht en kon ook direct uit de winkel mee worden genomen en ik ben er enorm blij mee.

Maargoed. Het is en blijft een hoop geld. En ik had er eigenlijk (dom, dom, dom!) nog niets voor opzij gezet. Er is wel spaargeld, maar dat is weer voor andere dingen gereserveerd. Dus ja.... ik ga door met no spenden en hoop dat we het dan 'redden' om van het spaargeld af te blijven. Zo niet, dan is het pech hebben, maar het zou wel fijn zijn als het lukt.

6 opmerkingen:

  1. Je hebt nu de ervaring wat de valkuilen zijn, gaat dis best goed lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes! En je kan me altijd appen als je t moeilijk hebt!

    Ik doe iig ook weer mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk nu een goede investering gedaan en dan komt die no spend maand ook wel weer in orde. 💪

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Balen van die fiets zeg. Soms heb je van die barrels die alleen maar problemen geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super dat je ermee doorzet! hoop dat je t redt en anders zijn alle besparingen meegenomen ook al lukt t dan net niet helemaal ;) alle beetjes helpen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dapper hoor zo midden in de zomer vakantie een no spend maand!

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)