woensdag 21 februari 2018

Afhandeling van de boete

Voor degene die nieuwsgierig zijn hoe het is afgelopen met de boete: we hebben ons geld terug!

Eerst hebben we een week lang de huurder elke dag een berichtje gestuurd. Helaas werd hier totaal niet op gereageerd. Ook onze telefoontjes werden de hele tijd genegeerd, ondanks dat we het elke dag hebben geprobeerd. We wilden namelijk proberen te voorkomen dat het via Snappcar moest worden geïncasseerd, omdat dit gevolgen heeft voor de huurder.

Uiteindelijk hebben we de boete dus doorgestuurd naar Snappcar. Daarna ging het allemaal heel snel: binnen 2 werkdagen stond het geld op onze rekening en konden we de boete gaan betalen. De huurder is direct van Snappcar verwijderd en kan dus niet opnieuw een auto huren via dit platform. Ergens vind ik het wel sneu, maar ik vind het ook niet netjes dat er opeens totaal geen communicatie meer mogelijk was.

Hoe dan ook: het is allemaal heel netjes opgelost door Snappcar.

3 opmerkingen:

  1. Echt dom van zo iemand om niet te reageren. Helaas heb je mensen die zo zijn en struisvogeltje spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat is fijn voor jullie in ieder geval. En ja, jammer voor hem, maar hij heeft zijn kans gehad toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn voor jullie dat het zo is opgelost! Heel sneu vind ik het niet voor de huurder; het is niet zo dat er geen contact gezocht is. Dan laat je het zelf ook gewoon zitten. Jullie hebben het netjes aangepakt en de huurder echt de kans gegeven het zonder gedoe op te lossen.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)