zaterdag 22 september 2018

Terug aan de slag

De afgelopen weken heb ik een aantal sollicitatiegesprekken gehad bij een leuk bedrijf waar ik erg graag wilde werken. Gister kreeg ik een telefoontje: ik ben aangenomen!

Vanaf 1 oktober ga ik dus weer terug aan de slag. Het gaat om een functie van (voorlopig) 12 uur: 4 uur in een winkel en 8 uur op de klantenservice van de bijbehorende webshop, waar ik dus de telefoontjes ga aannemen, maar ook deels verantwoordelijk wordt voor de content op de website. Een lekker afwisselende functie, dus. En goed te combineren met school, waardoor ik waarschijnlijk tot de kerstvakantie geen kinderopvang nodig zal hebben.

Ik ben echt superblij met mijn nieuwe baan, het komt precies op het goede moment en ik kijk er erg naar uit om hier aan de slag te gaan.

14 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en veel succes en plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk voor je, gefeliciteerd !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk een nieuw baan, gefeliciteerd!
    En de afwisseling in het werk klinkt ook leuk, succes!
    M.v.g. Tom

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow klinkt goed, gefeliciteerd!!!
    Groetjes Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopelijk heb je leuke collega's en bevalt de job jou....
    Leuk voor Tobias dat je start met een parttime zo is de overgang voor hem niet zo groot of als hij ineens dagelijks naar de buitenschoolse opvang zou moeten.Veel succes....liesbet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd, veel plezier en succes met je nieuwe baan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Klinkt erg leuk 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Het klinkt leuk zeg! Veel plezier gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik lees het nu pas, wat een fijn nieuws. Van harte met je nieuwe baan!

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)