zondag 29 september 2019

(Vegetarisch) snertweer!

Wat een snertweer dit weekend, volgens mij wordt het dit weekend niet meer droog. Daarom heb ik gister al lekker vegetarische erwtensoep (snert) gekookt in onze slowcooker. Het recept vonden we op de site leuke recepten. Dit recept was niet speciaal voor de slowcooker bedoelt, maar ik heb het maar gewoon geprobeerd en het lijkt goed gelukt.

Voor wie het ook wil uitproberen: we hebben alle ingrediƫnten tegelijk in de slowcooker gedaan, met de hoeveelheid vocht die in het recept stond. Het geheel heeft ongeveer 6 uur staan pruttelen op low. Natuurlijk is het ook afhankelijk van welke slowcooker je hebt, hoe lang het moet koken. Gewoon even in de gaten houden dus. Het is in elk geval lekker dik geworden.




Wie eet er nog meer erwtensoep dit weekend? ;)

2 opmerkingen:

  1. ik had nog een doos in de vriezer staan, denk van januari. Heb ik zaterdag gegeten en ging er best in. groetjes Lidy

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)