maandag 4 januari 2021

2021

 Ik ben weer boven water in 2021 😂Beste wensen voor alle bloglezers!! Eigenlijk wilde ik deze blogpost overslaan en pas weer na 15 januari gaan posten om de gelukkig nieuwjaar post over te slaan, want ik vind oud & nieuw altijd een beetje ongemakkelijk....  Zeker nu, in deze onzekere tijd waarin we leven. Maar ik wil ook gewoon weer lekker gaan bloggen. Dus ja, dan toch maar deze post





Zo hebben we allemaal wel een feestdag waar we niks mee hebben denk ik. Ik hoor bijvoorbeeld vaak over Valentijnsdag: "als ik mijn partner in het zonnetje wil zetten, dan doe ik dat gewoon als ik dat wil." Of over Dierendag: "bij ons is elke dag dierendag!" 


Nou, zo'n zelfde soort gevoel heb ik dus bij oud en nieuw. Whoopdiedoo, er is weer een dag voorbij... So what? Elke dag kan een frisse start zijn en je kunt elke dag mensen het beste wensen, waarom hebben we daar een speciale dag voor nodig? Al is het misschien niet zo'n goed idee om elke dag om 12 uur 's nachts bij de buren aan te bellen om ze het beste te wensen 😉En elke dag oliebollen eten is misschien wel Sanders grote droom, maar ook niet echt aan te raden. 


Nou ja, hoe dan ook: de beste wensen voor dit nieuwe jaar en jullie lezen mij snel weer! 

1 opmerking:

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)