dinsdag 5 januari 2021

Knutselen met Club Creo

 Ik laat me niet vaak verleiden om op advertenties te klikken, maar toen ik een advertentie zag voor kant en klare knutseldozen was ik toch even erg nieuwsgierig. Ik heb het dan over de advertenties op Club Creo die ik regelmatig voorbij zie komen op Facebook.


Voor wie dit niet kent: Club creo is een dienst waarbij je lid wordt van een soort "knutselclub". Je ontvangt elke maand een pakket met verschillende knutselmaterialen en stappenplannen om leuke knutsels te maken. Natuurlijk kun je ook zelf je fantasie de vrije loop laten. 


Ik besloot een kennismakingspakket te bestellen om eens te bekijken of het iets is voor ons. Ik ben namelijk zelf niet zo heel erg creatief om dingen te verzinnen en zo'n pakket 'dwingt' je dan als het ware om ook eens iets te proberen met nieuw knutselmateriaal waar je nog geen ervaringen mee hebt. Bovendien is het ook gelijk een leuke manier om samen met Tobias aan de slag te gaan met knutselen. 


Half december had ik dus zo'n pakket besteld en sindsdien was Tobias bijna dagelijks aan het vragen wanneer het pakket binnenkwam. Hij had er dus al helemaal zin in! En toen het pakket zaterdag binnenkwam wilde hij er het liefst ook direct mee aan de slag. Uiteindelijk werd het pas maandag, omdat we dit weekend al wat andere plannen hadden. 


Tobias had direct een plan, namelijk om zoveel mogelijk Pokemons te gaan maken. En dat is goed gelukt. Eerst maakten we samen allebei een Pikachu. Mijne leek alleen meer op een slak, dus uiteindelijk is het een Slakachu geworden... Of een Pikaslak.... ik weet het niet 😂Tobias maakte daarna nog een pokemon trainer en een hele berg andere pokemon, terwijl ik probeerde een van de voorbeelddiertjes na te maken.... Maar zelfs mét voorbeelden en stappenplannen ben ik nog een ramp met knutselen. Maar we hebben het heel leuk naar ons zin gehad, Tobias genoot ervan, en dat is veel belangrijker dan het eindresultaat. 


 


1 opmerking:

  1. Wat is het leuk geworden! Zo'n knutselpakket lijkt me een leuke manier om meer te knutselen!

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)