zaterdag 11 april 2020

De afgelopen week

De afgelopen week probeer ik weer wat meer tijd maken om te bloggen. Day lukt helaas niet dagelijks, zoals ik leuk zou vinden. maar ik schrijf de laatste tijd wel meer blogposts dan ik een lange tijd heb gedaan. Het onderwerp corona probeer ik hierbij een beetje te vermijden, omdat het overal al over corona gaat. Dus probeer ik hier juist over andere onderwerpen te schrijven.

De afgelopen week heeft het zonnetje heerlijk geschenen. Daar hebben we erg van genoten in de tuin. Bij ons voor de deur lag een grote zandvlakte, omdat de gemeente de bestrating aan vervangen is. In weekenden speelt Tobias hier heerlijk in. Het is net een zandbak!

Daarnaast maken we af en toe een wandelingetje naar het stadspark. Doordeweeks is het hier gelukkig erg rustig, waar we gemakkelijk anderhalve meter afstand kunnen houden. Tobias gaat vaak mee op de step, want dat vindt hij leuker. deze week kwam hij opeens een heel stuk omhoog in een klimrek waar hij normaal gesproken niet echt in durft. Superleuk! Ik was zo trots!



Verder gaat het hier eigenlijk heel erg zijn gangetje. We maken niet veel mee. het hoogtepunt van de week is als Bol de nieuwe thuisblijvers bekend maakt die we als luisterboek kunnen luisteren. ;)

Hoewel ik me nu bedenken dat we deze week ook nog een ander leuk hoogtepunt hadden. Ik had mijn ouders opgegeven voor een paaspakket via Facebook. Gisteravond kreeg ik een e-mail dat mijn ouders het paaspakket zouden ontvangen en vandaag werd het bezorgd. Het pakket bevat allerlei producten voor een lekker paasontbijt. Mijn ouders waren er erg blij mee.



Wat was jullie fijnste moment deze week?

3 opmerkingen:

  1. Ik probeer ook veel te wandelen. Afgelopen weken lukte dat beter dan vorige week. Hopelijk komende week weer.
    Leuk aan deze week vond ik dat de nieuwe bank eindelijk werd bezorgd (3 weken te laat) en hij zit zo heerlijk. Hmmmm…. (hij staat ook mooi, maar dat zorgt alleen maar meer voor het diderot-effect helaas)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrijdagmiddag even een uurtje bij mijn ouders in de tuin zitten (op ruime afstand) en wat vers fruit en groente van de boerderijwinkel brengen.
    Nic

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je lid bent van de bieb kan je ook gratis ebooks en luisterboeken lenen. Onlinebibliotheek . nl

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)