maandag 13 april 2020

Eerste paasdag

Gister vierden we eerste Paasdag. Normaal gesproken vieren we dat met zijn achten: mijn ouders, het gezin van mijn zusje en wij drietjes. Nu hebben we het opgedeeld: wij hebben op eerste Paasdag een kopje koffie gedronken bij mijn ouders, en mijn zusje ontvangt mijn ouders dan vandaag.

Voor bij de koffie had ik een monchou taart gebakken in paasthema:



Verder hebben we gister ook heel hard gewerkt aan onze Wasgij puzzel. Voor wie dit niet kent: dit is een legpuzzel waarbij je niet puzzelt wat er op de doos staat, maar (in dit geval!) de toekomst. Dus je ziet het plaatje op de doos en kunt daar wel wat aanwijzingen uit halen, maar je moet ook zelf echt goed denken hoe de toekomst eruit zou kunnen zien. Dit was de eerste keer dat we zo'n puzzel hebben gedaan, maar zeker niet de laatste keer. Wel jammer dat ie nu af is! Dit is een puzzel die een tweede keer minder leuk is om te maken, denk ik. Maar gelukkig hebben we nog meer puzzels liggen, dus dat komt wel goed ;)


2 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd hoe je dat ziet? Als jullie om beurt en naar je ouders gaat, steek je elkaar evt toch alsnog aan? Vind het zelf erg lastig wat wel en niet kan dus het is absoluut geen aanval. Wij kiezen ervoor geen andere mensen op te zoeken maar geen idee of dat het beste is

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met zijn achter hebben we niet voldoende ruimte om de aanbevolen afstand te houden. :) Mijn ouders zie ik sowieso wel een of 2 keer per week vanwege de boodschappen. Verder zie ik eigenlijk niemand, en zij ook niet.

      Verwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)