vrijdag 12 juni 2020

Schoolfotograaf

Tijdens de weken dat school dicht was zou de schoolfotograaf komen. Ik vond het jammer om een jaar de foto's te missen, want ik vind het leuk om ze allemaal te bewaren en te zien hoe Tobias van jaar tot jaar weer een klein stukje groter wordt. Bovendien is het ook altijd een leuk cadeautje voor oma's, opa's en zelfs "oude" oma (zoals Tobias mijn oma noemt).

Vorige week kregen we dus leuk nieuws: school had het toch nog voor elkaar gekregen om de schoolfotograaf te regelen. Die komt vandaag dus alle kinderen op de foto zetten. Ik ben erg benieuwd hoe de foto's worden. Vanmorgen hebben we Tobias even flink in de gel gezet in elk geval ;)

En mocht de foto toch een beetje tegenvallen dan geeft dat niet, want gelukkig hadden we vlak voor het hele corona-gebeuren uitbrak toevallig een fotoshoot gedaan met mijn ouderlijk gezin en hier zaten ook erg leuke foto's bij:



2 opmerkingen:

  1. Wow, mooie foto! Zo leuk om te zien hoe hij steeds groter wordt.
    Fijn weekend!

    Groetjes Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat de schoolfoto toch gemaakt worden. Die foto's geven inderdaad een prachtig tijdsbeeld van je kind.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)