vrijdag 3 juli 2020

De nieuwe zomerhit van Coolblue

Ik vind 'm zo leuk: Coolblue heeft een eigen zomerhit gemaakt! Eigenlijk is deze muziekstijl niet helemaal mijn ding, maar toch word ik van dit liedje wel vrolijk. Ze proberen de top 40 te bereiken en ik denk dat het ze nog gaat lukken ook, want dit blijft enorm in je hoofd hangen.





 En nu ik weet dat Sander als CoolBlue'er alles voor een glimlach doet heb ik nog wel een lijstje voor hem ;) :

  • De ramen zemen
  • De afwas doen
  • De schroten plaatsen
  • De was doen
  • Boodschappen halen
  • Een taart voor mij bakken


Blijft het liedje bij jullie ook zo hangen? 

1 opmerking:

  1. Hij klinkt wel lekker ja, gewoon voor op de achtergrond aan tijdens het werken of iets in die richting.

    Ze zitten wel goed qua tune voor de Top 40, zou leuk voor ze zijn als ze het redden :-D

    Had Sander geen zin om in de clip te spelen?

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)