dinsdag 21 juli 2020

Tante geworden!

Afgelopen zaterdag zijn wij weer oom, tante en grote neef geworden. Mijn zus is die dag bevallen van een heerlijke, chubby baby die Finn heet. Moeder en kind maken het allebei goed, gelukkig. En we zijn allemaal helemaal verliefd op hem.

Op zondag zijn we even ons neefje gaan bewonderen. Toen mijn eerste neefje werd geboren had Tobias nog niet zoveel interesse voor baby's. Nu was hij helemaal verbaasd hoe klein die handjes waren, dat een baby nog geen tandjes heeft enzovoort. Hij vond zijn neefje ook direct heel erg lief.

En het is echt bizar hoeveel mijn neefjes op elkaar lijken. Ik weet niet of ik een foto mag plaatsen, zal ik binnenkort wel even vragen of ik met mijn neefje mag pronken.

6 opmerkingen:

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)